(ربات) کاربردی تلگرام
نوشته شده توسط : مریم

شما می توانید به وسیله تلگرام به ارتباطاتتان اعتبار بیشتری ببخشید. بات های تلگرام وظایفی که به آن ها محول شده است را به طور کامل انجام می دهند و شما میتوانید در حین تعامل با یک بات، بدون هیچ گونه نگرانی به تماس های کاریتان بپردازید. بدون شک بات های تلگرام قادر به انجام کارهای بسیاری هستند. در اینجا فهرستی از برخی از این کارها برای شما آماده شده است:

یک بات می تواند محتوای مورد علاقه کاربر را برای او پیدا کند.
می توانید به بات ها به عنوان ابزار کارتان نگاه کنید.
به وسیله یک بات می توانید درون تلگرام پرداخت انجام دهید.
بات ها مثل یک گوشی هوشمند عمل می کنند و می توانند اخبار و اعلاناتی با موضوعات از پیش تعیین شده را دریافت نمایند.
امکان ادغام کردن یک بات با سرویس های مختلف وجود دارد.
شما میتوانید به کمک برخی بات ها از سایت های یوتیوب[۱] و اسپاتیفای[۲] لذت بیشتری ببرید.
بات های تلگرام بی نظیر هستند!
در این شکی نیست که خدماتی که در بات های تلگرام به کاربران ارائه می شود، در دیگر پلتفرم ها وجود ندارند و همین این بات ها را بی نظیر می کند. بات های تلگرام قادر به جستجوی درون متنی هستند. به این معنی که پس از فعال کردن این ویژگی، شما میتوانید در هر چتی که هستید از بات خود استفاده کنید. کافی است نام کاربری بات مورد نظر را در محل نوشتن پیام بنویسید و سپس دستور مورد نظر را وارد کنید.

علاوه بر این، این بات ها از هر نوع محتوای موجود در تلگرام پشتیبانی می کنند. آن ها قادر به ارسال استیکر، ویدیو، موسیقی، موقعیت مکانی، اسناد و مدارک و هر نوع فایل دیگری هستند.

بات های تلگرام چطور کار می کنند؟
به طور ساده، بات های تلگرام حساب های کاربری خاصی هستند که برای ایجاد آن ها نیازی به شماره تلفن همراه نیست. همین مسئله همه چیز را ساده می کند. یک سازنده بات قادر است به راحتی بات مورد نظر خود را راه اندازی کند. او حتی می تواند بیش از یک بات داشته باشد. نحوه ی ارتباط کاربران با بات ها دقیقا مشابه یک مکالمه ی ساده با یک کاربر معمولی است. دو روش اصلی برای ارتباط با بات ها وجود دارد:

روش اول این است که شما می توانید با ایجاد یک گفتگو با بات مورد نظر یا اضافه کردن آن به یک گروه یا کانال دستورات مورد نظر را برایش بفرستید.
در روش دوم، شما می توانید با نوشتن نام کاربری بات مورد نظر در محل نوشتن پیام، بات را فرا بخوانید. در این روش شما میتوانید در هر چت، گروه یا کانالی از بات مورد نظر استفاده کنید. همچنین شما می توانید محتوای مورد نظر را از بات به طور مستقیم در همان چت، گروه یا کانال ارسال نمایید.
نکته بسیار مهم! برای استفاده از این بات ها و همه ربات های دیگر تلگرام، باید نرم افزار وی پی ان خود را روشن کنید!

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: